2008. május 14., szerda

888.com - a kaszinók királya

Kicsit eltérek a fő témánktól, a Betfairen történő profi sportfogadásos kéjelgéstől :)), de ezt csak azért teszem, mert láttam egy érdekes dolgot.

A 888.com híres online kaszinójáról már biztosan hallottál, ha nem, hát itt az ideje.

Az online kaszinók legszínesebbje egészen érdekes bónusszal, konkrétan 100% bónuszt fizetnek ki egészen 200 USD-ig, a pókeren meg 400 USD-ig, azaz, ha regisztráció után befizetsz 200 ill. 400 USD-ig terjedő összeget, ugyanekkora bónusszal jutalmaznak:



Ez már alapjában véve egy nyeremény, van egy kis tartalékod a veszteségre, olyan mint, ha támogatná valaki a játékod.

Írhatnék rengeteget a kaszinóról, de szerintem az a legjobb, ha kattintasz a képre és megnézed te magad. Rengeteg lehetőséget találsz a játékra és a nyerésre....apropó!

Kiemelnék egyet, amiért is ma úgy döntöttem, hogy írok pár sort a 888.com kaszinóról.

A minap a jútyubon keveregtem, amikor megláttam ezt a kis videót.
Jó pár bejegyzéssel hátrébb az orosz rulettet hoztam fel témaként, és nem véletlenül.

Nézd meg itt a videót...

Nem tudom mennyire látni, de nekem ez úgy jött le, mint egy fordított orosz rulett.
Ha maradok az orosz rulett példájánál, minél több töltény van a koltban, annál biztosabb a találat.

Lefordítva:
a rulett mezőn van 36 szám, 1-36-ig és a 0. Ez összesen 37. Ha bármelyik számot eltalálom, az 36-szoros nyeremény.
Ha csak 35 számra teszek egyenlő egységet, akkor óriási esélyem van a nyereményre.
Így a tét, ha mondjuk az egy egység 1 USD, akkor 35 USD, a nyeremény 36, azaz tiszta nyeremény 1 USD, viszonylag nagy biztonsággal.

Kicsit kockázatosabb, viszont nagyobb a nyeremény, ha csökkented a tétek számát, mondjuk csak 34 vagy kevesebb számra teszel. Perzse ezzel növeled a kockázatot is.

Ha mondjuk van 200 USD-od, érdemes itt beregisztrálni, befizetni és megkapod hozzá a 200 USD-t, akkor már 400 USD-al próbálkozhatsz.
Szerintem hosszútávon nyereséges lehet, de csak saját kockázatra ajánlom, mert ha ne adj isten pont, az az egy vagy 2 szám jön be, akkor bizony 35 SUD-t veszíthetsz. Mondjuk egy véletlen szám generátor biztos jól jöhet ehhez a roulette trükkhöz.

Na mára ennyi.

Majd el felejtettem, ha inkább a pókerhez húz a szíved, akkor itt tudsz regisztálni biztonságosan és akár 400 USD bónuszt kapni:



Ha pedig a gyengébbik nem képvislője vagy, akkor ide kattints...miért is? mert a hölgyeknek 150%-os bónusz jár:





UI: kicsit lelomboz, hogy kevesen jelentkeznek a Betfair suliba, így az anyaggal sem sietek, bár már rengeteg ötletem van, ami belekerül.
Ha olvasod, segíts egy kicsit nekem, ajánld a http://tippmester.blogspot.com/ oldalt, hogy minél többen legyenek a jelentkezők és minél jobb kedvem legyen a munkához :)) persze csak olyanoknak ajánld, akiket érdekel a téma, a "profi sportfogadás", ill. a "sportfogadási tőzsdézés".

Nincsenek megjegyzések: